خرید آپارتمان یک میلیاردی در تهران و بررسی رشد بازار مسکن

راهنمایی برای خرید مسکن در مناطق شهری و روستایی با بودجه محدود زیر 2 میلیارد

راهنمایی برای خرید مسکن در مناطق شهری و روستایی با بودجه محدود زیر 2 میلیارد

فرآیند پیش خرید واحد های آپارتمانی پروژه ارتش در چیتگر

خارجی ها بیش از هر زمان دیگری در ترکیه املاک می خرند. ارزش ملک در استانبول از پایین ترین ارزش های آسیایی است و دولت ترکیه خارجی ها را به سرمایه گذاری تشویق می کند. آیا ممکن است این سرمایه گذاران اشتباه کنند؟ با توجه به اینکه قیمت املاک و مستغلات در استانبول در حدود 2000 دلار آمریکا در هر متر مربع است، خرید آپارتمان در تهران تا دو میلیارد آیا خرید املاک و مستغلات ترکیه خیلی خوب است که درست باشد؟

بررسی اتفاقات اخیر بازار املاک و نحوه رشد قیمت مسکن در کشور

در واقع جنبه های مثبت زیادی برای سرمایه گذاری در بازار املاک ترکیه وجود دارد. موقعیت استراتژیک در تقاطع اروپا و آسیا، این کشور را به یک مرکز تجاری منطقه ای ایده آل تبدیل می کند. به همین ترتیب، ارزش املاک و مستغلات در شهرهای بزرگ ترکیه مانند استانبول، آنکارا و ازمیر نه تنها ارزان است… بلکه سرمایه گذاری در اینجا مسیری را برای شهروندی و دریافت پاسپورت دوم باز می کند.

جذابیت بازار مسکن به دلیل رشد قیمت و کسب سود فراوان از خرید و فروش آپارتمان

جذابیت ترکیه بین قیمت پایین ملک و شهروندی آن مشهود است. با این حال، شما باید معایب هر تصمیم سرمایه گذاری را در نظر بگیرید .در این مقاله، نحوه تبدیل شدن به یک شهروند ترکیه با خرید املاک، خرید آپارتمان در تهران زیر یک میلیارد مالیات‌های مربوطه که باید بپردازید، قیمت ملک در ترکیه و شاید مهم‌تر از آن: مسائل اقتصادی نسبتاً وخیم این کشور که باید در نظر بگیرید، بحث  خواهیم کرد. 

فرآیند پیش خرید واحد های آپارتمانی پروژه ارتش در چیتگر

سرمایه گذاری در املاک ترکیه، دریافت پاسپورت رایگان در حالی که همه کشورهای آسیایی به خارجی ها اجازه نمی دهند که در خاک خود دارایی داشته باشند، خارجی ها می توانند زمین، آپارتمان و سایر انواع املاک و مستغلات را در ترکیه به صورت رایگان خریداری کنند. دولت به طور فعال خارجی ها را تشویق می کند تا از طریق برنامه های سرمایه گذاری شهروندی خود در ترکیه سرمایه گذاری کنند.

بهترین راه های فروش و پیش فروش خانه و آپارتمان

شهروندی ترکیه از طریق برنامه سرمایه گذاری یکی از بزرگترین جاذبه های خرید ملک در اینجا است. خرید کاندو، خانه یا هر نوع ملک دیگری در این کشور که حداقل 400000 دلار آمریکا ارزش دارد، می تواند تقریباً بلافاصله به شهروندی ترکیه منجر شود. نمای آپارتمان استانبول با صرف حداقل 250000 دلار آمریکا که برای دریافت شهروندی ترکیه لازم است، یک آپارتمان نسبتاً بزرگ در استانبول با چشم انداز بسفر برای شما فراهم می کند.

 به نظر می رسد مکانی عالی برای زندگی باشد، اما آیا سرمایه گذاری خوبی دارد؟ هنگامی که ترکیه برای اولین بار شهروندی خود را از طریق برنامه سرمایه گذاری آغاز کرد، باید ملکی به ارزش 1 میلیون دلار آمریکا یا بالاتر خریداری می کردید. اندکی پس از آن، حداقل به 250000 دلار آمریکا بسیار معقولتر کاهش یافت و دوباره آن را به 400000 دلار افزایش داد.

جذابیت بازار مسکن به دلیل رشد قیمت و کسب سود فراوان از خرید و فروش آپارتمان

خط آخر

از زمانی که حداقل سرمایه گذاری کاهش یافت، برنامه شهروندی ترکیه بسیار محبوب شده است. اکنون با سایر برنامه های شهروندی و ویزای طلایی در منطقه از جمله پرتغال و مالتا قابل رقابت است. و اگر گرفتن شهروندی ترکیه به همراه پاسپورت دوم هدف نهایی شماست، لزوماً مجبور نیستید در اینجا ملک بخرید. برنامه شهروندی ترکیه از طریق سرمایه گذاری شامل دو گزینه دیگر خارج از املاک و مستغلات است: سپرده گذاری بانکی یا مشارکت سرمایه در یک تجارت در ترکیه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *