کسب سود از خرید آپارتمان دو میلیاردی در تهران

رشد قیمت اجاره و رهن آپارتمان در تابستان هر سال

و با این حال، توسعه‌دهندگان املاک به افسانه‌های مربوط به مالکیت ملک ادامه می‌دهند که فقط به دلیل سرمایه‌گذاری در املاک و مستغلات، پول شما امن است. گاهی اوقات، تقریبا احمقانه به نظر می رسد که پول در آنها نگذارید، اما در دام آنها نیفتید. شهر جنگلی مالزی که در رندر بالا نشان داده شده است، خرید آپارتمان در تهران تا دو میلیارد جاه طلبی های فوق العاده بزرگی دارد. آیا آنها به نتیجه می رسند؟ توسعه دهندگان املاک و مستغلات در آسیا؟ با دقت فکر کن

کسب سود از پیش خرید آپارتمان مسکونی و تجاری در چیتگر

من می توانم جذابیت این را درک کنم که اولین کسی باشم که در یک بازار رو به رشد، توسعه ملک جدید را به دست شما می رساند. به نظر می رسد شما به تازگی یک IPO یک تجارت جدید پر زرق و برق را بدست آورده اید که ارزش آن افزایش می یابد. اما واقعیت خرید ملک از توسعه دهندگان آسیای شرقی کاملاً اینطور کار نمی کند. برج مهستان چیتگر این پروژه ها اغلب به صورت نامرغوب ساخته می شوند، بدون توجه به دوام طولانی مدت فضا.

آسان ترین راه برای فروش آپارتمان شخصی چیست؟

 به این ترتیب، آنها ارزان طراحی می شوند، به طور انبوه تکثیر می شوند و گاهی اوقات دور از مکان های مطلوب ساخته می شوند تا قیمت ها را پایین نگه دارند. در پایان روز، شما برای یک واسطه گران قیمت پول می پردازید که انگیزه ای درونی برای زیاده گویی در مورد مطلوبیت خرید شما دارد و اغلب اطلاعات کافی برای تأیید ادعاهای او وجود ندارد زیرا احتمالاً کاملاً جدید است و اطراف آن توسعه نیافته است.

رشد قیمت اجاره و رهن آپارتمان در تابستان هر سال

تصمیمات سرمایه گذاری شما نباید بر اساس یافتن “احمق بزرگتر” باشد، همانطور که آنها با قیمت گذاری بازار سوداگرانه می گویند. اگر در چنین شیوه هایی شرکت می کنید، این یک بازی با صندلی های موسیقی است و ممکن است در نهایت چیزی برای نشان دادن آن نداشته باشید. در عوض، توصیه می‌کنم به سراغ ساختمان‌ها و املاکی بروید که سابقه خوبی دارند ، برج مهستان همچنین سابقه غنی و عملکرد اثبات شده تقاضا و افزایش مداوم قیمت ملک را دارند.

خط آخر

به بیان صریح، اگر توسعه دهندگان ملک واقعاً فکر می کردند که فرصت های سرمایه گذاری خوبی را ارائه می دهند، مقدار قابل توجهی پول برای بازاریابی خرج نمی کردند. در عوض آنها را برای خود نگه می داشتند. در تجارت و زندگی، اغلب ارزش آن را دارد که به کارهایی که مردم انجام می دهند به جای آنچه می گویند، اعتماد کنیم. و اگر توسعه دهندگان املاک پول زیادی را صرف می کنند تا شما را متقاعد کنند که پول زیادی به دست خواهید آورد، ارزش آن را دارد که در جای دیگری جستجو کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *