خرید آپارتمان در تهران زیر 1 میلیارد با مقایسه بازارهای مشابه

میانگین قیمت‌ها از میانگین ملی

رشد قیمت ملک قوی بوده است، به طوری که داده های ثبت اسناد و املاک افزایش 42 درصدی را نشان می دهد. با این حال، برای خریداران خانه نسبتاً مقرون به صرفه است و میانگین قیمت‌ها از میانگین ملی است. این، همراه با تقاضای بالای در این منطقه به این معنی است که دارای برخی از بازده اجاره با بالاترین عملکرد در کشور است که معمولاً به عنوان شناخته می شود، یکی از شیک ترین مکان های برای زندگی است و در گذشته سالانه تحویل داده است. به ارائه بازده اجاره سالانه مشهور است.

میانگین قیمت‌ها از میانگین ملی

پیش بینی می کند که قیمت املاک در طی چهار سال آینده تا سال به میزان افزایش می یابد خرید آپارتمان در تهران تا 2 میلیارد و از رشدی سود می برد.همچنین دارای نسبت درآمد به قیمت مسکن عالی در  است که مقرون به صرفه بودن آن را در مقایسه با قدرت نیروی کارش برجسته می کند.از نظر بازسازی، طرح  یکی از تاثیرگذارترین ها برای شهر خواهد بود  یک برنامه با هدف ارائه فضاهای جدید، ایجاد گردشگری بیشتر و ایجاد نزدیک به در چند سال گذشته پیشرفت‌های بزرگی را برای بازار املاک به ارمغان آورده است.

رشد پیش بینی شده

اکنون منطقه ‌ای عالی برای سرمایه‌ گذاری ملک در است.که قبلاً به ‌عنوان یکی از بهترین مکان‌ها برای زندگی توسط انتخاب شده بود ، همچنان خود را در قیمت‌های مقرون به صرفه ثابت می‌کند. ارقام از شاخص قیمت خانه نشان می دهد که این شهر بیشترین افزایش قیمت ملک را در تجربه کرده است ، که شهر بیشترین افزایش قیمت را در این شهر داشته است. پنج سال گذشته با درصد.طبق گفته، شهر همچنان در صدر فهرست مکان‌ها در سراسر ایست برای بازده اجاره‌ای است.

رشد پیش بینی شده

با بازده اجاره ناخالص، که این منطقه را برای کسانی که به دنبال بازگشت منظم و سالم از ملک شما هستند، تبدیل می‌کند. متوسط ​​بازده اجاره در از تا همان ماه در سال به میزان چشمگیر افزایش یافته است که بالاتر از میانگین است.همچنین خانه مرکز پزشکی است  یک در منطقه و یکی از بزرگترین آموزشی در، با بیش از پزشکی که بر تقاضای رو به رشد برای افزوده است.نقطه قوت اصلی در رشد سرمایه گذشته و پتانسیل بازدهی بلند مدت آینده آن است.

جایگزین های بلند مدت

که این شهر را به عنوان یکی از بهترین نقاط سرمایه گذاری در املاک ما قرار می دهد پروژه سامان برای کسانی که می خواهند برای سود سرمایه در ملک سرمایه گذاری کنند، اینها بهترین مناطق برای رشد قیمت ملک هستند:در اینجا می‌توانیم تأثیر واقعی کاهش را ببینیم و اینکه چگونه بازارهای منطقه ای به طور پیوسته به بهترین مکان برای سرمایه‌ گذاری در ملک در سال  تبدیل شده‌اند. در حالی که شمال همچنان قوی است، شهرهای این منطقه نیز سریع ‌ترین رشد را در این فهرست داشته ‌اند که برجسته ‌تر است.

جایگزین های بلند مدت

موقعیت آنها به عنوان جایگزین های بلند مدت در بهترین مکان ها برای سرمایه گذاری در املاک.پس از آن هستند. در حالی که این شهرها به‌ طور از هستند، در پنج سال گذشته رشد خوبی داشته‌ اند ، با میراث بازی‌های که انتظار می ‌رود قیمت ملک در این کشور به میزان قابل توجهی افزایش یابد. سال های آینده همانطور که در شهرهای میزبان قبلی انجام داده است.در نهایت، در سال گذشته به عنوان جایگزین مقرون به صرفه تر برای ، رشد چشمگیری داشته است.

خط آخر

با دومین رشد بالاتر در لیست از ، شهر رفت و آمد نشان دهنده یک فرصت روشن برای رشد طولانی مدت است، با پیشرفت های جدید ملک  از جمله در سراسر شهر شکل می گیرد.برای کسانی که می خواهند در ملک برای درآمد اجاره سرمایه گذاری کنند، اینها بهترین مناطق برای بازده اجاره ملک هستند:بازده اجاره در مناطقی که بازسازی گسترده ای را پشت سر گذاشته اند و نزدیک به مراکز شهر هستند، بیشتر است. همانطور که در بالا مشهود است، برخی از بالاترین بازده اجاره را تولید می کنند.

با دو شهر بزرگ که بالاتر از میانگین درصد به دست می آورند.آینده بازار اجاره روشن به نظر می رسد زیرا عرضه کم همچنان قیمت اجاره را در مسیر در سال  سوق می دهد. پیش بینی بازار اجاره نایت فرانک تخمین می زند که افزایش تجمعی طی 5 سال آینده در سراسر وجود خواهد داشت. همیشه یک ایده خوبی است که قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیق و بررسی لازم را انجام دهید. با این حال، با در نظر گرفتن عواملی مانند قیمت املاک، شرکت های فناوری اطلاعات، انتظار می رود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *