بودجه اولیه مورد نیاز برای پیش خرید آپارتمان تا 700 میلیون

سرمایه گذاری های خود را متنوع کنید

بهترین مناطق برای سرمایه گذاری نشان ‌دهنده نرخ هدف پیش ‌بینی‌ شده سالانه سود یا بازده هدف سالانه است، و نه بازده یا سودی که واقعاً توسط سرمایه‌ گذاران صندوق به ‌دست می‌آید. «مدت» نشان ‌دهنده مدت تخمینی سرمایه ‌گذاری است؛ مدت زمان صندوق عموماً به صلاحدید مدیر صندوق است و ممکن است مدت زمان قابل ‌توجهی از مدت تخمینی بیشتر شود. سود هدف، مگر اینکه در صفحه پیشنهادی صندوق به ‌طور دیگری مشخص شده باشد. یا بازده بر اساس تجزیه و تحلیلی است.

سرمایه گذاری های خود را متنوع کنید

که توسط از جریان‌های ورودی و خروجی بالقوه مربوط به معاملاتی که استراتژی یا صندوق در آن انجام شده و یا پیش ‌بینی می‌شود در طول مدت تخمینی صندوق درگیر شود،خرید آپارتمان تا 1 میلیارد انجام می‌شود. هیچ تضمینی وجود ندارد که سود یا بازده هدفمند محقق شود یا به دست آید یا یک سرمایه گذاری موفق باشد. عملکرد واقعی ممکن است از این انتظارات از نظر مادی منحرف شود، از جمله به دلیل عوامل بازار یا اقتصادی، تصمیمات مدیریت ، خطای مدل ‌سازی یا دلایل دیگر.

قوانین فعالیت غیرفعال

نشان دهنده نرخ توزیع سالانه است که با گرفتن آخرین توزیع فصلی تایید شده توسط هیئت مدیره صندوق و تقسیم آن بر پایان سه ماهه قبلی و سالانه کردن آن محاسبه می شود. توزیع صندوق ممکن است بیشتر از درآمد آن باشد. بنابراین، بخشی از توزیع صندوق ممکن است بازگشت پولی باشد که در ابتدا سرمایه گذاری کرده اید و نشان دهنده بازگشت سرمایه به شما برای اهداف مالیاتی باشد.نشان دهنده مجموع سود تعلق گرفته در دوره صورت حساب به اضافه بهره پرداخت شده در دوره صورتحساب است.

قوانین فعالیت غیرفعال

نرخ بازده داخلی خالص تحقق یافته را با توجه به تمام سرمایه گذاری های سررسید شده نشان می دهد، به استثنای برنامه یادداشت های کوتاه مدت ما، وزن شده با اندازه سرمایه گذاری هر یک از سرمایه گذاری ها، که توسط وسایل سرمایه گذاری خصوصی تحت مدیریت انجام می شود. ، پس از کسر هزینه های مدیریت و کلیه هزینه های دیگر برای سرمایه گذاری ها.سرمایه گذاران باید قبل از سرمایه گذاری، اهداف سرمایه گذاری، ریسک ها، هزینه ها و هزینه های صندوق را به دقت در نظر بگیرند.

توسعه املاک و مستغلات

دفترچه صندوق حاوی این اطلاعات و اطلاعات دیگر درباره صندوق است و می‌توانید پروژه پدافند ارتش از یا با مراجعه به آن را دریافت کنید. پیش از سرمایه گذاری در صندوق، دفترچه باید به دقت مطالعه شود. سرمایه گذاری در صندوق سپرده های بانکی نیست و در نتیجه توسط یا هیچ دیگری بیمه نمی شود و توسط یا هر طرف دیگر تضمین نمی شود.این ابزار فقط برای مقاصد اطلاعاتی است. شما نباید هر گونه اطلاعات ارائه شده در اینجا را به عنوان توصیه سرمایه گذاری یا توصیه، تأیید یا درخواست برای خرید اوراق بهادار ارائه شده است.

توسعه املاک و مستغلات

به دلیل استفاده یا دسترسی هیچ فردی به این ابزار، یک امانتدار نیست. اطلاعات ارائه شده در اینجا ماهیت کلی دارد و به شرایط هیچ فرد یا نهاد خاصی نمی پردازد. شما به تنهایی مسئولیت ارزیابی محاسن و خطرات مربوط به استفاده از این اطلاعات را قبل از تصمیم گیری بر اساس چنین اطلاعاتی بر عهده دارید.نه تنها مکانی عالی برای ریشه یابی و زندگی است، بلکه برای سرمایه گذاری در املاک و مستغلات نیز می باشد. در تعادل سالمی بین همه نوع افراد وجود دارد.

خط آخر

ساکنان موقت که بیش از ساکن را مانند آهنربا به خود جذب می کند؟ ایمنی، مدارس خوب، جذابیت های تاریخی و سرگرمی های عالی مطمئنا در صدر لیست قرار دارند. همه اینها جریان زیادی از مردم را که می خواهند به طور موقت یا دائم به منطقه نقل مکان کنند، ترویج می کنند. در واقع، حدود از املاک مسکونی تحت اجاره است. اگر در آینده نزدیک به خرید ملک سرمایه گذاری در فکر می کنید، می خواهید بهترین زمینه هایی را که سرمایه گذاری شما را ارزشمند می کند، بشناسید.

بدون هیچ مقدمه ای، بیایید به بهترین محله های که ارزش سرمایه گذاری در سال را دارند نگاه کنیم.خرید یک ملک مسکونی در منطقه مرکز شهر تقریباً هر شهر بازده سرمایه گذاری عالی را ارائه می دهد. کلمه کلیدی در اینجا “مسکونی” است. بسته به نوع کسب و کار، املاک تجاری ممکن است مورد توجه یا از دست دادن قرار بگیرند، اما تقریباً هرگز نمی توانید با یک ملک سرمایه گذاری مسکونی اشتباه کنید. از آنجایی که در شهر قرار دارد، جایی که می‌توانید و مراکز تفریحی زیادی پیدا کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *