شرایط زندگی در خانه و آپارتمان های خارج از مرکز شهر

راهنمایی برای خرید مسکن در مناطق شهری و روستایی با بودجه محدود زیر 2 میلیارد

راهنمایی برای خرید مسکن در مناطق شهری و روستایی با بودجه محدود زیر 2 میلیارد

خانه‌ها معمولاً در مکان‌های غیرشهری قرار دارند

اگر به دنبال ملک در مناطق مسکونی یا شهرها و روستاهای رفت و آمد هستید، خانه ها بهترین گزینه برای شما هستند. اکثر املاک خارج از مرکز شهر، به استثنای تهران ، خانه هستند تا آپارتمان. اکثر بخش‌های ایران ترکیبی از هر دو نوع ملک را دارند، اما تعداد آپارتمان‌ها بیشتر از خانه‌ها است.

شرایط زندگی در خانه و آپارتمان های خارج از مرکز شهر

برخی از شهرها در ایران دارای املاک قدیمی تری هستند که به آپارتمان تبدیل شده اند، که اغلب برای مستاجران کم درآمد جذاب است. اگر قصد دارید برای خانواده ها و مستاجران اجرایی بازاریابی کنید، بهتر است به خانه های مناطق مسکونی نگاه کنید.

خانه ها دارای مالکیت آزاد هستند

خانه ها معمولاً به صورت آزاد فروخته می  شوند  ، یعنی زمینی را که خانه روی آن ساخته شده است و همچنین خود خانه را خریداری می کنید. از منظر انتقال، کار اداری نسبتاً ساده است و بنابراین هزینه های قانونی کمتر خواهد بود.

مزیت مالکیت آزاد این است که شما کنترل همه چیز را در دست دارید. املاک دارای مالکیت آزاد با شرکت های مدیریتی یا اجاره نامه های کوتاه مشکلی ندارند، که همگی می توانند باعث ایجاد مشکل در آپارتمان های اجاره ای شوند.

همیشه بررسی کنید که ملکی که به آن علاقه دارید، آزاد باشد تا اجاره. در حالی که خانه‌ها معمولاً در برخی شهرها به صورت آزاد هستند، مقامات محلی زمین‌های بزرگی را در اختیار دارند و خانه‌های ساخته شده روی آن‌ها اجاره‌ای هستند. فهرست املاک را با جزئیات بررسی کنید تا متوجه شوید که آیا این مورد است – مدت تصدی در جایی در توضیحات ذکر خواهد شد.

ارزش خانه ها سریعتر رشد می کند

از نظر کارشناسان املاک فانوس ارزش سرمایه خانه ها معمولا بیشتر از آپارتمان ها رشد می کند. این به این دلیل است که آپارتمان‌ها به احتمال زیاد اجاره‌ای هستند و به مرور زمان مدت اجاره کاهش می‌یابد که فروش آپارتمان را سخت‌تر می‌کند.

رشد سریع قیمت مسکن در جهان کاهش قدرت خرید خانه و آپارتمان

سود سرمایه به نوع خانه ای که می خرید بستگی دارد . خانه‌های تراس‌دار نسبت به خانه‌های مجزای بزرگ‌تر از سود سرمایه بهتری برخوردار می‌شوند، زیرا برای خریدارانی که برای اولین‌بار خرید می‌کنند جذاب هستند، که فروش آنها را آسان‌تر می‌کند.

داده های Zoopla نشان می دهد که خانه های پلکانی بیشترین افزایش ارزش را در پنج سال گذشته و همچنین در 20 سال گذشته داشته اند. سودهای گذشته بازار ممکن است منعکس کننده سودهای آینده بازار نباشد، اما مطمئناً یک شاخص مفید هستند.

خانه ها دارای پتانسیل توسعه و بهبود هستند

هنگام خرید خانه در تهران ، پتانسیل گسترش و بهبود وجود دارد. شما می توانید اتاق زیر شیروانی را برای ایجاد یک اتاق خواب اضافی، تبدیل گاراژ برای اضافه کردن فضای نشیمن بیشتر، ساخت یک باغ، ساختن یک باغ بزرگ، تبدیل کنید – امکانات بی پایان هستند.

البته مجوز برنامه ریزی مورد نیاز است، اما هر گونه بهبودی که انجام دهید اغلب به ارزش ملک می افزاید. به عنوان مثال، اگر در یک ملک فرسوده سرمایه گذاری کنید و قبل از تبلیغ آن برای مستاجران، آن را به روز کنید، نه تنها می توانید اجاره بالاتری داشته باشید، بلکه ارزش سرمایه را نیز افزایش داده اید.

ارزش فضا را در بازار فعلی ایران دست کم نگیرید. بسیاری از مستأجران به دنبال املاکی با فضای کافی برای کار در خانه هستند. این احتمالاً یک روند بلندمدت است که تضمین می کند خانه های اجاره ای دور از شهرها و شهرهای شلوغ محبوبیت بیشتری در بین مستاجران خواهد داشت.

گزینه های بسیار کمتری با خرید برای اجاره وجود دارد. به غیر از نصب یک آشپزخانه یا حمام جدید، کار بسیار کمی می توانید انجام دهید. مطمئناً نمی‌توانید فضای بیشتری اضافه کنید مگر اینکه یک طبقه همکف با زیرزمینی باشد که برای تبدیل آماده باشد.

رکود بازار مسکن و افزایش قیمت املاک و رهن و اجاره آپارتمان

خانه ها انعطاف پذیری بیشتری دارند

خانه ها انعطاف پذیرتر از آپارتمان ها هستند. خانه‌های بزرگ‌تر را می‌توان به‌عنوان یک واحد، به‌عنوان اشتراک خانه به چندین مستأجر، یا حتی به تخت‌خواب یا واحدهای مستقل تقسیم کرد (با توجه به موافقت‌های برنامه‌ریزی لازم). همچنین به این معنی است که خانه‌های اجاره‌ای جذابیت بیشتری دارد، زیرا می‌توانید انواع مختلفی از مستاجرها، از خانواده‌ها گرفته تا دانشجویان و متخصصان جوان را به بازار عرضه کنید. این امر خطر ایجاد حفره را به حداقل می رساند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *