خرید آپارتمان در تهران تا دو میلیارد از مالک بدون واسطه

راهنمایی برای خرید مسکن در مناطق شهری و روستایی با بودجه محدود زیر 2 میلیارد

راهنمایی برای خرید مسکن در مناطق شهری و روستایی با بودجه محدود زیر 2 میلیارد

شرایط خرید و فروش آپارتمان مسکونی و اداری در آخر سال

در بیشتر موارد، پشت این کاهش اغراق‌آمیز قیمت، مجموعه‌ای از مشکلات قانونی مانند مالیات‌های بالا یا هزینه‌های انباشته پرداخت نشده نهفته است. و گاه سند مالکیت (تاپو) ملکی با ملکی که سرمایه گذار می خواهد بخرد یکسان نیست و در اینجا ملک دیگری که با آنچه خریدار دیده تفاوت دارد فروخته می شود. تیم مشاوره ما در به سرمایه گذاران توصیه می کند خرید آپارتمان در تهران زیر یک میلیارد که از این نوع پیشنهادها دوری کنند و در بررسی املاکی که این پیشنهادات ارائه می دهند مراقب باشند.

پیشنهاد متخصصان املاک به سرمایه گذاران در بازار مسکن

عرضه ملک با قیمتی بالاتر از قیمت واقعی: برخی از بازاریابان املاک و مستغلات که بدون ارتباط با یک شرکت تبلیغاتی املاک کار می کنند، مقداری پول به قیمت ملک اضافه می کنند تا بتوانند کمیسیون خود را از آن افزایش دهند. لازم به ذکر است که قیمت ملک چه برای شرکت های تبلیغاتی املاک و چه برای افرادی که مستقیماً از شرکت های ساختمانی اقدام به خرید ملک می کنند یکسان می باشد که به نوبه خود کارمزد را به دلال املاک پرداخت می کنند.

پیش فروش آپارتمان های مجتمع های مسکونی ساخته شده توسط دولت

بنابراین، ما به سرمایه گذاران توصیه می کنیم که با دلالان املاک و مستغلات قابل اعتمادی که قیمت واقعی ملک را بدون افزودن اضافی به آن ارائه می کنند، برخورد کنند. بازاریابان املاک و مستغلات بدون مجوز رسمی: شرکت های بازاریابی املاک و مستغلات به طور گسترده ای گسترش یافته اند، به ویژه پس از موفقیت چشمگیر بازار املاک ترکیه، که در آن گروه بزرگی از این شرکت ها بدون دریافت مجوز رسمی از دولت ترکیه شروع به انجام این حرفه کردند، خرید آپارتمان تا 700 میلیون که باعث می شود آنها خارج از حوزه فعالیت باشند.

 پاسخگویی قانونی در پرونده های کلاهبرداری، بنابراین سرمایه گذار باید اطمینان حاصل کند که شرکتی که با آن معامله می کند دارای مجوز رسمی برای انجام این حرفه است. تبلیغ املاک و مستغلات مناسب برای شهروندی ترکیه با قیمتی کمتر از قیمت قانونی آن: طبق قوانین ترکیه، زمانی که یک سرمایه گذار خارجی ملک یا گروهی از املاک را به مبلغی معادل 250000 دلار آمریکا خریداری می کند

شرایط خرید و فروش آپارتمان مسکونی و اداری در آخر سال

نحوه کارکرد دپارتمان املاک و محاسبه درآمد ماهانه در بازار مسکن

 می تواند برای شهروندی ترکیه درخواست دهد، مشروط بر اینکه ملک یا این املاک به مدت سه سال از ابتدا فروخته نشوند. از تاریخ خرید هنگام خرید ملک، خریدار باید سند ارزیابی املاک را دریافت کند که ثابت کند ارزش ملک یا املاک حداقل 250.000 دلار آمریکا است، در غیر این صورت، ملک برای تابعیت ترکیه مناسب نیست. چه برای سرمایه گذاری و چه برای اخذ تابعیت ترکیه ممکن است در معرض این موضوع قرار گیرند.

بنابراین، ما به سرمایه گذاران توصیه می کنیم که از پیشنهادات تبلیغاتی املاک مناسب برای شهروندی ترکیه با ارزش کمتر از 250.000 دلار دوری کنند، زیرا در نهایت، مالک صلاحیت دریافت شهروندی را ندارد. بهترین راه ها برای جلوگیری از کلاهبرداری املاک در ترکیه چیست؟ آشنایی کامل با بازار املاک ترکیه و قوانین سرمایه گذاری املاک در آن.

خط آخر

شما باید هویت بازاریاب املاک و مستغلات را تأیید کنید و مطمئن شوید که او مدارک شناسایی رسمی را برای انجام این حرفه به دست آورده است. سرمایه گذار باید ملک موجود در پروژه را بازرسی کند تا مطمئن شود که مشخصات آن با آنچه در مورد ملک به او توضیح داده شده مطابقت دارد. از طریق وب سایت رسمی ( TKGM Parsel Sorgu ) باید از مطابقت شماره و مشخصات ملک با سند مالکیت آن اطمینان حاصل کنید.

نحوه کارکرد دپارتمان املاک و محاسبه درآمد ماهانه در بازار مسکن

در تبلیغات املاک و مستغلات نباید به پیشنهادات غیرمنطقی دلبسته باشید، مانند ارائه ملک با قیمتی بسیار بالاتر یا بسیار کمتر از قیمت واقعی آن. مراقب باشید اطلاعات شخصی مهم مانند مدارک شناسایی و شماره حساب بانکی را در اختیار افراد غیرقابل اعتماد قرار ندهید. در این مقاله سعی کردیم توضیحی ساده در مورد موضوع کلاهبرداری املاک ارائه دهیم که سرمایه گذاران خارجی که قصد دارند در ترکیه ملکی بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *