مزایا و معایب زندگی در طبقه همکف آپارتمان

خرید آپارتمان در مناطق مختلف تهران با بودجه محدود 700 میلیون

خرید آپارتمان در مناطق مختلف تهران با بودجه محدود 700 میلیون

مزایا و معایب

یک آپارتمان طبقه همکف در تهران نیز دارای برخی امکانات فریبنده است. هنگامی که به دنبال مکان مناسب در یک مجتمع آپارتمانی هستید، همه چیزهایی را که یک آپارتمان طبقه همکف ارائه می دهد در نظر بگیرید تا مطمئن شوید که خواسته ها و نیازهای شما را در خانه برآورده می کند

مزایا و معایب زندگی در طبقه همکف آپارتمان

حرفه ای: دسترسی آسان تر

طبقه اول یک آپارتمان برای حمل بارهای سنگین، مانند اثاثیه منزل هنگام جابجایی یا آن سفر بزرگ به خواربارفروشی، ایده آل است. لازم نیست وسایل را تا طبقه بالا حمل کنید. طبقه همکف شاید بهترین انتخاب باشد. طبق بررسی های صورت گرفته توسط املاک فانوس در کشور ایران مردم بیشتر این طبقه را انتخاب می کنند.

همچنین، اگر سلامتی شما را از بالا و پایین رفتن مکرر از پله ها منع کند، آپارتمان های همکف مفید هستند.

طرفداری: کاهش هزینه اجاره و خدمات آب و برق

زندگی در طبقه همکف به شما کمک می کند در قبوض آب و برق صرفه جویی کنید. طبقات پایین تر هزینه کمتری قبض تهویه مطبوع در تابستان دارند زیرا هوای خنک به طور طبیعی در مکان های پایین تر حاکم است. همچنین، احتمالا کمتر در معرض نور طبیعی خورشید قرار خواهید گرفت، که در ماه های گرم تابستان، مکان شما را خنک تر نگه می دارد.

راهنمایی مشاورین املاک در امور خرید و فروش و پیش فروش آپارتمان

و گاهی اوقات، مجتمع‌های آپارتمانی در تهران قیمت‌های اجاره ماهانه پایین‌تری را ارائه می‌کنند، زیرا فاقد دیدگاه‌هایی هستند که برخی افراد می‌خواهند. آپارتمان ها در طبقات بالا به دلیل مناظر همیشه قیمت های بالاتری دارند. بنابراین، زندگی در طبقه پایین می تواند به شما در صرفه جویی در هزینه اجاره و قبوض آب و برق کمک کند.

حرفه ای: گزینه های بیشتر برای فضای باز

زندگی در یک واحد طبقه همکف می تواند به معنای دسترسی آسان به فضای باز مانند حیاط خلوت یا حیاط باشد، که برای مستاجران با حیوانات خانگی، بچه ها یا افرادی که عاشق سرگرمی در فضای باز هستند عالی است. همیشه اینطور نیست، اما هنگام تصمیم گیری در مورد اینکه کدام طبقه آپارتمان را می خواهید اجاره کنید، باید به آن توجه کنید.

منفی: به طور بالقوه نویز بیشتر

در حالی که سر و صدای خیابان ممکن است در آپارتمان های طبقه اول یک مشکل باشد، شما همچنین از این مزیت برخوردار هستید که نگران ضربه زدن به همسایه زیر خود نباشید. اگر شما از آن دسته افرادی هستید که در تعطیلات ضبط صداهای شهر را با خود می آورید تا بتوانید واقعاً بخوابید، طبقه همکف ممکن است مکان مناسبی برای فرود آمدن شما باشد.

از سوی دیگر، جاروبرقی آخر شب یا عاشق پاشنه بلند در طبقه بالا ممکن است برای ساکن طبقه اول آزاردهنده باشد. قبل از تصمیم گیری در مورد اینکه در کدام طبقه آپارتمان زندگی کنید، تصمیم بگیرید که چه مقدار یا چقدر صدای کمی از همسایگان با صدای بلند را تحمل کنید.

نمایی از یک آپارتمان خریداری شده در طبقات بالا

منفی: احتمال وجود آفات بیشتر در خانه

زمانی که در طبقه همکف زندگی می کنید، عموماً نسبت به طبقه بالاتر مستعد ابتلا به آفات ناخواسته هستید. این یک خاموشی بزرگ برای برخی از مستاجران است. آفات می توانند راحت تر به طبقه پایین آپارتمان دسترسی پیدا کنند، اما اگر از کشتن سوسک های گاه به گاه مشکلی ندارید یا برنامه ای عالی برای کنترل آفات دارید، خوب هستید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *