برج ها و ساختمان های لوکس مرتفع جهت سکونت

راهنمایی برای خرید مسکن در مناطق شهری و روستایی با بودجه محدود زیر 2 میلیارد

راهنمایی برای خرید مسکن در مناطق شهری و روستایی با بودجه محدود زیر 2 میلیارد

چرا مردم به سمت آپارتمان های مرتفع لوکس کشیده می شوند؟

در سال‌های اخیردر تهران پایتخت ایران ، آپارتمان های شهری شاهد افزایش محبوبیت بوده‌اند. همانطور که توسعه‌دهندگان به دنبال جذب خریداران هستند، مجموعه‌ای از امکانات و ویژگی‌های اجتماعی را معرفی می‌کنند که برخی از پیشرفت‌ها را به دنیای لوکس سوق می‌دهد. وقتی می شنوید «آپارتمان لوکس»، احتمالاً اولین چیزی که به ذهن شما خطور می کند، قیمت بالای آن است. اما آیا می دانستید که این تنها ویژگی تعیین کننده این نوع اموال نیست؟

برج ها و ساختمان های لوکس مرتفع جهت سکونت

در حالی که به نظر املاک فانوس برخی از توسعه دهندگان تمایل دارند هزینه های این امکانات رفاهی برتر را به خریداران منتقل کنند، نمی توانید انکار کنید که خرید آپارتمان این روزها یک سرمایه گذاری خوب است. در واقع، امروزه خریداران آپارتمان ها تنها شامل افراد و خانواده ها نمی شوند، بلکه شرکت ها را نیز شامل می شوند!

دلایلی که شرکت ها برای خرید آپارتمان لوکس مرتفع اقدام میکنند:

  • صرفه جویی قابل توجه مالیاتی
  • داشتن یک مکان مناسب برای میزبانی رویدادهای شرکت
  • داشتن مکانی برای پذیرایی از مهمانان و کارمندان خارج از شهر

آپارتمان های لوکس همچنین تصویری از برجستگی و مجلل را تداعی می‌کنند و آن‌ها را به یک مکمل عالی برای تلاش‌های برندسازی و موقعیت‌یابی شرکت‌ها تبدیل می‌کنند!

هنگام خرید آپارتمان لوکس باید به چه ویژگی هایی توجه کرد؟

فقط به این دلیل که یک آپارتمان بلندمرتبه در تهران گران است، لزوماً به این معنی نیست که یک ملک لوکس است. اگرچه “لوکس” نسبی است، اما ویژگی های خاصی در آپارتمانها وجود دارد که باعث می شود آنها را به عنوان “آپارتمان های لوکس” در نظر بگیرند.

تغییر در سبک زندگی شهر نشینی با رشد جمعیت و کبود فضای کافی در آپارتمان ها

در اینجا برخی از ویژگی های آپارتمان های لوکس وجود دارد که باید قبل از خرید به آنها توجه کنید:

موقعیت مکانی ایده آل

اگر این اولین باری است که شما در ملکی سرمایه گذاری می کنید، در اینجا یک چیز مهم است که باید بدانید: مکان اولین شعار هر سرمایه گذاری در املاک است. در حالی که آپارتمان ها در شهرهای بسیار شهری واقع شده‌اند و دارای امکانات خرید در ساختمان‌ها و مجتمع‌های خود هستند، آپارتمان های لوکس معمولاً در مکان‌هایی قرار دارند که نزدیک به امکانات اجتماعی پیشرفته و مراکز خرید هستند.

تصویر چهارگوش

یکی از دلایلی که مردم به سمت آپارتمان ها گرایش پیدا می کنند این است که در مقایسه با خانه های تک خانواده، تعمیر و نگهداری پایینی دارند. اما این می تواند یک شمشیر دو لبه باشد! کاندوها کم تعمیر و نگهداری هستند زیرا فضای بسیار محدودی را ارائه می دهند. امروزه اکثر کاندوها اتاق زیر شیروانی یا انباری برای وسایل مستاجر خود ندارند، بنابراین اگر وسایل زیادی برای همراه داشتن در حین نقل مکان دارید، متراژ مربع ملک را وزن کنید و ببینید آیا فضای کافی برای شما دارد یا خیر. وسایل شما.

آپارتمان های لوکس مرتفع معمولاً در مقایسه با کاندوهای معمولی متراژ مربع بزرگتری دارند، بنابراین برای خریداران خانه که به یک اتاق خواب اضافی یا فضای اختصاصی برای وسایل خود نیاز دارند، ایده آل هستند. این فضای اضافی که با قیمتی ممتاز عرضه می شود یکی از دلایلی است که کاندوهای لوکس گران تر هستند . 

لوازم خانگی پیشرفته

اگر قصد خرید آپارتمان در تهران را دارید با این باور که همه آپارتمان ها دارای تمام لوازم رویاهای شما هستند، پس به دلیل اشتباهی خرید می کنید. همه کاندوها دارای لوازم خانگی درجه یک نیستند، مگر اینکه کاندوی لوکس بخرید. اکثر کاندوهای لوکس جدید دارای لوازمی هستند که نه تنها زیبا هستند بلکه برای زندگی راحت نیز ضروری هستند.

آموزش و یادگیری فرهنگ آپارتمان نشینی

 اینها شامل محدوده های فولادی ضد زنگ با کیفیت، یخچال ها، اجاق های مایکروویو و موارد دیگر است.آپارتمان های لوکس در ایران همچنین دارای وسایلی هستند که در عین خدمت به هدف خود، حسی از کلاس را به خانه شما ارائه می دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *