خوش قیمت ترین ها ،خرید آپارتمان در تهران زیر 1 میلیارد

نظارت بر تمام مراحل

برای سرمایه‌گذاران تازه کار یا کسانی که می‌خواهند به سرعت پول نقد کنند، مناسب نباشد.سرمایه گذاران با اطلاعات دقیق، اسناد مهم و پیش بینی ها دید کاملی از ملک خواهند داشت.با ابزارهای آنلاین جامع همه چیز را شفاف و ساده می‌کند و به سرمایه‌گذاران امکان می‌دهد پیش‌بینی‌های عملکرد، مقایسه معاملات و تجزیه و تحلیل را مشاهده کنند. پس از سرمایه گذاری، داشبورد سرمایه گذار به شما امکان دسترسی آسان به تمام اطلاعات مربوطه ، از جمله گزارش فصلی، مالیات، عملکرد و جزئیات حامیان مالی را می دهد.

نظارت بر تمام مراحل

در این سایت، کاربران همچنین می‌توانند اطلاعاتی درباره گزینه‌های سرمایه‌گذاری در منوی راه‌های سرمایه‌گذاری، از جمله سرمایه‌گذاری مستقیم، سرمایه‌گذاری با ترکیبی ، و سرمایه‌گذاری مدیریت شده با مشاوران متخصص پیدا کنند. خرید آپارتمان در تهران تا 2 میلیارد وب سایت پیچیده برای پیمایش ساده است و برای موبایل بهینه شده است.ثبت نام با و مرور املاک بر اساس طیف وسیعی از فیلترها، مانند نوع ملک، ساختار سرمایه گذاری، ارزیابی ریسک و منطقه رایگان است.

نکات طلایی در انتخاب خرید

پیشنهادات طیف وسیعی را از مسکونی تا خرده فروشی و از سهام عدالت تا را در بر می گیرد و تنظیمات فیلتر پیشرفته را برای محدود کردن انتخاب های شما بسیار مفید می کند. برای شروع می توانید فرم آنلاین را پر کنید.هنگامی که برای سرمایه گذاری آماده شدید، باید یک نمایه سرمایه گذار را پر کنید، از جمله اینکه یک سرمایه گذار معتبر هستید. سرمایه‌گذاری اولیه ممکن است برای برخی از سرمایه‌گذاران بسیار تند باشد.

نکات طلایی در انتخاب خرید

به علاوه، برای واجد شرایط بودن، باید اعتبار داشته باشید اما اگر بتوانید جزئیات اعتبار و بودجه را نشان دهید، فقط در چند دقیقه آماده سرمایه گذاری خواهید بود. پس از تأیید سرمایه گذاری شما، معمولاً ظرف 48 ساعت، از شما خواسته می شود که برای نهایی کردن معامله، وجوه را به اسپانسر منتقل کنید. همچنین مهم است که بدانید هنگامی که پول شما در دسترس است، احتمالاً برای 2-3 سال قفل خواهد شد.

جزییات قرارداد ها

مجموعه ای از منابع آموزشی و اطلاعاتی، از جمله  تجزیه و تحلیل عملکرد بازار و مقالات، و یک مرکز کمک قوی پیدا خواهید کرد مرکز راهنمایی همچنین میزبان مجموعه‌ای از مقالات و سؤالات متداول است. پیش فروش پروژه پرشین آبشار بنابراین اغلب می‌توانید پاسخ سؤالات خود را به سادگی با جستجو پیدا کنید. همچنین یک چت ربات پیام رسانی بلادرنگ در صورتی که چیزی را که به دنبالش هستید پیدا نکنید وجود دارد.

جزییات قرارداد ها

مستغلات فقط برای سرمایه گذاران معتبر در دسترس است و اکثر گزینه ها به حداقل نیاز دارند. با این حال، اگر این الزامات را برآورده کنید، این پلتفرم یک راه آسان و مطمئن برای سرمایه گذاری در املاک و مستغلات تا 14٪ بازده ارائه می دهد!بسیار ساده برای پیمایش ساده است و از زبان آسانی استفاده می کند که حتی یک سرمایه گذار مبتدی نیز می تواند آن را درک کند.

خط آخر

پس از ثبت ‌نام، می‌توانید سبد خود را نظارت کنید، عملکرد دارایی را مشاهده کنید و به خدمات مدیریت دارایی مستقیماً از برگه‌های داشبورد سرمایه‌گذار خود دسترسی داشته باشید. در حال حاضر هیچ برنامه موبایلی وجود ندارد، اما وب سایت برای مرورگر موبایل سازگار است.مانند سایر سایت‌ها، به کاربران اجازه می‌دهد در پلتفرم ثبت نام کنند و پیش از انجام تعهد، پیشنهادات را مرور کنند.

فقط آدرس ایمیل خود را وارد کنید و یک رمز عبور برای مرور پیشنهادها ایجاد کنید. کاربران می توانند قبل از تکمیل تنظیمات حساب و ارائه جزئیات حساب بانکی، جزئیات سرمایه گذاری مانند نوع دارایی، استراتژی سرمایه گذاری، مدت سرمایه گذاری و مکان را بررسی کنند. هنگامی که آماده سرمایه گذاری هستید، فقط با ارائه اسناد مالی درخواستی و تأیید اعتبار خود، فرآیند را تکمیل کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *