خرید آپارتمان در تهران زیر 1 میلیارد از تعاونی مسکن دولتی

راهنمایی برای خرید مسکن در مناطق شهری و روستایی با بودجه محدود زیر 2 میلیارد

راهنمایی برای خرید مسکن در مناطق شهری و روستایی با بودجه محدود زیر 2 میلیارد

پیش خرید در این محله ممکن است؟

علاوه بر این، این منطقه برای کمیسیون حمل و نقل با متروی شپرد در دسترس ساکنان است.سواری در مرکز شهر از طریق مترو حدود 25 دقیقه طول می کشد. یک محله هنری است که واقع شده است. خرید آپارتمان تا 700 میلیون از جمله مواردی که آن را به مکانی عالی برای سرمایه گذاری تبدیل می کند، موقعیت مکانی آن است، زیرا چند دقیقه پیاده تا گالری سرگرمی و مد فاصله دارد.دسترسی به هسته مالی نیز به لطف ترامواها چند دقیقه طول می کشد.

پیش خرید در این محله ممکن است؟

در چند سال گذشته، این منطقه در میان اجاره‌ کنندگانی که به دنبال منطقه‌ای مقرون‌به ‌صرفه به‌عنوان محل سکونت اصلی خود هستند، عمدتاً به دلیل جامعه پر جنب و جوش و دسترسی آن به انواع امکانات عمومی محبوب بوده است. در حال حاضر، متوسط ​​هزینه در بازار املاک و مستغلات است.بالاترازهمه اینها،مکانی برای کار، زندگی و بازی با بیش از 20 رستوران ارائه می دهد و این مکان خانه استودیوهای مختلف هنری و طراحی موفق است.

پیش فروش در دو ماه گذشته چقدر بوده است؟

شیک و مد روز بهترین راه برای توصیف است، محله ای که همین سال ها پیش از ساخت منطقه ای پر از انبارهای و سایر املاک بود.این منطقه که در مرکز شهر واقع شده است، پروژه وزرا در میان متخصصان جوان در جستجوی سبک زندگی شهری که به دلیل داشتن یکی از فعال ترین کلوپ های شبانه و صحنه های باردربه ارائه می دهد، محبوب است.طیف گسترده ای از گزینه های مسکونی را برای سرمایه گذاری ارائه می دهد که به سرعت به جذاب ترین نوع ملک تبدیل می شوند.

پیش فروش در دو ماه گذشته چقدر بوده است؟

این منطقه که یکی از بزرگ‌ترین و شلوغ ‌ترین مسیرهای شهر است، از مسافرانی که می‌خواهند به نزدیک‌ تر باشند، بهره می‌برد.جدیدی که چندی پیش معرفی شدند، حمل و نقل را برای کسانی که به آنها متکی هستند آسان کرده است.موقعیت مکانی، املاک جدید، و گزینه های سرمایه گذاری نسبتا مقرون به صرفه، آن را به انتخاب خوبی برای توسعه املاک و مستغلات و املاک تجاری تبدیل کرده است. توجه داشته باشید که میانگین قیمت یک در سطح پایه 500000 تومان است.

زمان تحویل پیش فروش ها در چه زمانی است؟

سرمایه‌گذاری در بازار آپارتمان‌ها برای مدت طولانی ذخیره‌ای در مرکز شهر بوده است، پروژه بقیه الله 5 اما اکنون محله‌هایی دراز مرکز شهر و در عین حال در داخل شهر داریم که دارای همان ویژگی‌ها و مزایای مرکز شهر هستند. یکی از آنها هستند.چیزهایی مانند حمل و نقل عالی، قیمت های بالای سرمایه گذاری در املاک، زیرساخت های عالی، و پتانسیل افزایش قیمت ملک در آینده به همان اندازه در قوی هستند که در مرکز شهر هستند.

زمان تحویل پیش فروش ها در چه زمانی است؟

یکی از مواردی که باعث شده بیشتر مورد توجه قرار گیرند، ساخت مداوم قطار حمل و نقل است که قرار است در سال 2031 انجام شود. بیشتر آن زیرزمینی خواهد بود دسترسی به شهر را بهبود می بخشد.گذشته از این، این مکان در میان خانواده‌های جوان محبوب است، موقعیتی که با وجود بهترین مدارس در، بهترین رستوران‌های شهر، و دفاتر آینده که پتانسیل شغل‌های بیشتر را نشان می‌دهند، امکان‌پذیر است.

خط آخر

انتظار سرمایه گذاری های مختلط املاک و مستغلات را عمدتاً در خانه ها داشته باشید،برج رزلند اما اخیراً این شامل بسیاری از نیز می شود. در چند سال گذشته، قیمت‌های فروش مجدد برای برخی از ساختمان‌های در اطراف بالا بوده است. املاک سرمایه گذاری رتبه نسبتا خوبی دارند، با میانگین قیمت برای یک خانه در سطح پایه در حال حاضر 1.3 میلیون تومان.در غرب خیابان واقع شده است.علاوه بر رستوران‌های مجلل و هتل‌های درجه یک، یکی از منحصربه‌ فردترین مناطق خرید را در خود دارد.

این منطقه نه تنها به ‌خاطر بوتیک‌های مجلل‌اش مانند معروف است، بلکه دارای دفاتری برای شرکت‌های بین‌المللی است.بنابراین، تعجب آور نیست که میانگین قیمت یک در سطح پایه است. با این وجود، یک آدرس معتبر است که سرمایه‌گذاری در آن قطعاً بازده بالایی خواهد داشت.در غرب خیابان باتورست واقع شده است و پارک قایق رانی را در خود جای داده است. موقعیت آن مرکز یکی از بهترین دارایی های آن در نظر گرفته می شود، با توجه به اینکه تنها چند دقیقه پیاده روی با منطقه مالی فاصله دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *