آیا آماده اید برای اولین بار صاحب خانه شوید ؟

خرید آپارتمان در مناطق مختلف تهران با بودجه محدود 700 میلیون

خرید آپارتمان در مناطق مختلف تهران با بودجه محدود 700 میلیون

خرید خانه در تهران با عوامل مهم بسیاری از جمله امور مالی، پس انداز و بسیاری موارد دیگر همراه است. با این عوامل، می توانید به این فکر کنید که آیا آماده خرید خانه هستید یا خیر.

صرف زمان و پول خود برای خرید خانه یک سرمایه گذاری مادام العمر خواهد بود و به همین دلیل است که املاک فانوس دستورالعمل هایی را فهرست کرده تا تصمیم گیری در مورد خرید خانه خود را برای شما آسان تر کند.

آیا برای خرید خانه آماده اید؟

7  چیزهایی که نشان می دهد شما آماده خرید خانه هستید

علائم زیر را بررسی کنید تا مطمئن شوید که 100٪ آماده خرید خانه در سریلانکا هستید. حتی اگر همه چیز را از لیست خود حذف نکنید، نگران نباشید زیرا این نشانه‌ها مقدمه‌ای برای تصمیم‌گیری در آینده در زندگی‌تان خواهند بود…

  1.  بدهی قابل توجهی ندارید که نگران آن باشید

داشتن بدهی می تواند یک دردسر واقعی برای تصمیم گیری در مورد خرید خانه شما باشد. بنابراین، قبل از خرید خانه، تسویه بدهی های خود برنامه های پرداخت آینده شما را تسهیل می کند. زمانی که فکر می کنید برای خرید خانه آماده هستید، سعی کنید مقداری سرمایه اضافی را نیز نگه دارید. این به این دلیل است که هزینه های غیرمنتظره متعددی برای داشتن خانه به همراه خواهد داشت. برای جلوگیری از این نوع استرس که بر سر راه شما قرار می گیرد، ایده آل است که اطمینان حاصل کنید که پس انداز کافی برای خرید خانه شما اختصاص داده شده است!

  • امتیاز اعتباری خوبی دارید

“امتیاز اعتباری”، این یک مقیاس مهم برای بانک ها و سایر موسسات مالی است. وقتی وام ها و سایر پرداخت های خود را بدون تاخیر پرداخت می کنید و سال ها با همان بانک معامله می کنید، امتیاز اعتباری خوبی کسب می کنید!

این امتیاز اعتباری برای اطمینان از اعتبار مالی شما توسط بانک ها بررسی می شود و اگر قصد درخواست وام مسکن را دارید مفید خواهد بود. داشتن یک امتیاز اعتباری خوب بدون هیچ گونه بدهی در لیست سیاه بسیار مفید خواهد بود.

3-     مسیر شغلی ثابتی دارید

همیشه ایده خوبی است که قبل از برنامه ریزی برای خرید خانه در سریلانکا، یک شغل/درآمد ثابت داشته باشید. بدون داشتن یک شغل ثابت یا کسب و کار تثبیت شده، رسیدن به رویای مسکن دشوار است. حتی اگر قصد دریافت وام مسکن را دارید، بانک ها نیز قبل از تایید درخواست وام، این موضوع را به عنوان یک عامل مهم در نظر خواهند گرفت. بنابراین، اطمینان از تثبیت درآمد شما قبل از برنامه ریزی برای خرید خانه برای جلوگیری از هر گونه مشکل پس از آن ضروری است!

سرمایه گذاری در املاک اداری تجاری و مسکونی
  • پس انداز محکم و صندوق اضطراری تضمین شده باشد

فراموش نکنید که در نظر داشته باشید که آیا در هزینه های غیرقابل پیش بینی مانند سرقت یا بلایای طبیعی، که ممکن است در آینده سر راه شما قرار گیرد، صرفه جویی کرده اید یا خیر! بنابراین، داشتن پس انداز مطمئن در قبال وجوه اضطراری به شما در هنگام خرید خانه کمک می کند تا مطمئن شوید پس انداز کافی برای زندگی بدون استرس پس از خرید خانه خود دارید!

  • از قبل اهداف آینده خود را برنامه ریزی کرده اید

برنامه ریزی برای اهداف آینده، پله ای به سوی آینده ای موفق است. با این حال، باید مشخص کنید که چه زمانی قصد دارید خانواده داشته باشید یا یک تجارت جدید راه اندازی کنید. زیرا برخی از برنامه های سرمایه گذاری ممکن است در تصمیم شما برای خرید خانه تداخل ایجاد کند. بنابراین، اگر قصد خرید خانه خود را دارید، اطمینان از اینکه همین الان برای آینده خود برنامه ریزی می کنید ضروری است.

6-      می دانید کجا می خواهید ساکن شوید

اگر قبلاً مکان مورد نظر خود را برای استقرار انتخاب کرده اید، پس آماده حرکت هستید! با این حال، اگر هنوز مطمئن نیستید که کجا باید خانه رویایی خود را داشته باشید، می توانید با کارشناسان ما صحبت کنید تا ایده بهتری در مورد مکان مناسب برای خانه رویایی خود داشته باشید. کلسی هومز با بیش از 35 سال برتری در مسکن، برخی از بهترین مکان ها را برای زندگی در سریلانکا برای توسعه مسکن دردار انتخاب می کند.

خرید و خانه اپارتمان و کسب سود حاصل از اجاره آنها
  •  شما قبلا نوع خانه خود را انتخاب کرده اید

حتی اگر تمام کادرهای بالا را علامت زده باشید، اگر هنوز در مورد نوع خانه‌ای که می‌خواهید بخرید مطمئن نیستید، شاید به زمان بیشتری نیاز داشته باشید تا مطمئن شوید که آماده انتخاب بهترین خانه هستید. انجام تحقیقات بیشتر به شما در انتخاب خانه رویایی خود کمک می کند. با این حال، اگر دقیقاً می دانید چه چیزی می خواهید بخرید، آن را دنبال کنید! این زمان شماست!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *