فرآیند تامین مالی جهت خرید خانه و آپارتمان و نحوه پرداخت آن

از کجا می توانید مبلغ بدهکار را در زمان بسته شدن پیدا کنید؟

شما می توانید تعیین کنید که چقدر باید برای هر یک از هزینه های بسته شدن خود بپردازید، با نگاهی به افشای پایانی خود. در ایران شما باید آن را از نزدیک بررسی کنید تا مطمئن شوید که وام دهنده شما پیش پرداخت را به شما اعتبار داده است. افشای پایانی شما هزینه های بسته شدن شما را مشخص می کند و دقیقاً به شما می گوید که برای هر کارمزد یا هزینه چقدر بدهکار هستید.

فرآیند تامین مالی جهت خرید خانه و آپارتمان و نحوه پرداخت آن

 مبلغ نقدی شما برای خرید آپارتمان در تهران معمولاً از کل هزینه های بسته شدن شما بیشتر است زیرا شامل پیش پرداخت شما می شود. قبل از اینکه وام خود را امضا کنید، افشای پایانی خود را با برآورد وام خود مقایسه کنید. هزینه ها، نرخ بهره و شرایط وام در افشای پایانی شما باید بسیار شبیه به برآورد وام شما باشد. اگر هزینه از برآورد وام شما به افشای پایانی شما تغییر کرده است، باید این موضوع را با وام دهنده وام مسکن خود در میان بگذارید.

چگونه می توانید پول نقد خود را برای بستن پرداخت کنید؟

با بررسی های املاک فانوس چند راه وجود دارد که می توانید پول نقد خود را برای بسته شدن پرداخت کنید. اشکال امن تر پرداخت در ایران شامل چک های صندوقدار، چک های تایید شده و حواله های بانکی است. کارت‌های اعتباری، نقدی و چک‌های شخصی ممکن است پذیرفته شوند، اما توصیه نمی‌شوند.

چک صندوقدار

چک صندوقدار توسط بانک شما تأیید شده است. آنها در ابتدا از پول خود بانک برای پرداخت هزینه شما استفاده می کنند. پس از اینکه وام دهنده چک شما را نقد کرد، بانک پول را از حساب شما برداشت می کند. چک های صندوقدار شامل ویژگی های امنیتی مانند امضا و واترمارک است که جعل آنها را سخت می کند. می توانید چک صندوقدار را با درخواست در بانک یا اتحادیه اعتباری محلی خود دریافت کنید. اکثر وام دهندگان این چک ها را به چک های تایید شده ترجیح می دهند.

چک تایید شده

چک تایید شده به وام دهنده می گوید که پول کافی برای پوشش هزینه در حساب خود دارید. در ایران وقتی از بانک یا اتحادیه اعتباری محلی خود درخواست یک چک تأیید شده می‌کنید، آنها مطمئن می‌شوند که تمام وجوه مورد نیاز را در حساب خود دارید و چک شما را امضا می‌کنند. در نهایت، بانک مبلغ را در حساب شما قفل می کند تا زمانی که وام دهنده چک را نقد کند.

دریافت وام مسکن جهت خرید و پیش خرید خانه و آپارتمان

انتقال حواله های سیم

حواله های سیمی به شما این امکان را می دهد که قبل از بسته شدن به صورت الکترونیکی برای وام دهنده خود پول ارسال کنید. شما می توانید از بانک خود بخواهید که به صورت حضوری، تلفنی یا حتی از طریق اینترنت حواله سیمی را انجام دهد. اگر نمی توانید قبل از بسته شدن شخصاً به بانک بروید، حواله سیمی گزینه بسیار خوبی است.

از وام دهنده وام مسکن خود در تهران آدرس سوئیفت خود را بخواهید تا بدانید وجوه خود را به کجا ارسال کنید. به خاطر داشته باشید که انتقال وجه فوری نیست و ممکن است چند روز طول بکشد تا وام دهنده شما وجوه را دریافت کند. و فراموش نکنید که قبل از ارسال پول آدرس را دوباره چک کنید، زیرا حواله های سیمی برگشت پذیر نیستند.

پول نقد

اگرچه وام دهنده شما ممکن است پول نقد واقعی را در طول بسته شدن شما بپذیرد، این روش پرداخت توصیه شده نیست. استفاده از پول کاغذی برای پرداخت هزینه بسته شدن ممکن است سوالاتی را در مورد اینکه پول از کجا آمده است ایجاد کند. برخی از شرکت های عنوان و ارائه دهندگان وام مسکن حتی پرداخت های نقدی را در زمان بسته شدن ممنوع کرده اند.

کارت اعتباری

وام دهنده شما در تهران باید بداند که قبل از اینکه وام شما را تأیید کند، پول آماده برای بسته شدن هزینه ها در حساب خود دارید. کارت های اعتباری به شما این امکان را می دهند که از طلبکاران پول قرض کنید، بنابراین برای وام دهندگان خطرناک هستند. شرکت‌های کارت اعتباری همچنین هزینه‌های غیرمعمول و بزرگ را بر اساس عادت‌های خرج کردن شما مسدود می‌کنند، بنابراین هزینه‌های بسته شدن شما تقریباً همیشه به طور خودکار مسدود می‌شود، حتی اگر کارت نقدی داشته باشید.

سرمایه گذاری در بازار املاک و مستغلات و کسب درآمد مطمئن

چک شخصی

هرکسی می تواند به هر مبلغی چک شخصی بنویسد، حتی اگر پولی برای پوشش صورت حساب نداشته باشد. وقتی چک برگشتی، به این معنی است که شما یک چک برای پولی بیشتر از پول خود نوشته‌اید، و اغلب چند روز طول می‌کشد تا بانک متوجه این موضوع شود. وام دهندگان ممکن است از شما بخواهند که برای تامین هزینه های بسته شدن خود، به بانک مراجعه کنید تا چک تایید شده یا صندوقدار دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *