خرید آپارتمان در تهران تا 2 میلیارد با کمک وام مسکن

اجاره ها و ارزش املاک به دلیل افزایش تقاضا و عرضه محدود

اجاره ها و ارزش املاک در منطقه تاکوما به دلیل افزایش تقاضا و عرضه محدود در حال افزایش است. این زمان ایده آل برای خرید است. به طور کلی، میانه خانه در منطقه تاکوما در حال حاضر همان قیمت خانه های معمولی در کینگ کانتی در سال 2012 است. علاوه بر این، دلایل زیادی برای در نظر گرفتن سرمایه گذاری در املاک و مستغلات خرید آپارتمان در تهران زیر یک میلیارد بر روی خانه ها و آپارتمان های مسکونی در بازارهای مسکن مجاور وجود دارد.

عوامل موثر بر تحریک مشتریان بازار مسکن هنگام خرید آپارتمان

سپس بازار مسکن والا می آید که شامل دو حومه شهر است که بیش از پنجاه هزار نفر را در بر می گیرد. این منطقه به مرکز کشور شراب‌سازی ایالت واشنگتن تبدیل شده است، اگرچه گندم همچنان سهم عمده‌ای در اقتصاد کشاورزی محلی دارد. Walla Walla یکی از بازارهای املاک و مستغلات در ایالت است که برای قدردانی به رشد سیاتل بستگی ندارد.

والا والا در خط ایالت واشنگتن-اورگان قرار دارد. بازار مسکن Walla Walla برای رشد ثابت قیمت آماده است . میانگین ارزش خانه در والا والا 278,247 دلار است و ارزش خانه در سال گذشته 4.4 درصد افزایش یافته است.

آیا تهران مکان خوبی برای سرمایه گذاری در املاک و مستغلات است؟

برای اکثر سرمایه گذاران، خرید یا فروش املاک و مستغلات یکی از مهم ترین تصمیماتی است که می گیرند. انتخاب یک مشاور/حرفه ای املاک و مستغلات همچنان بخش مهمی از این فرآیند است. آنها به خوبی در مورد عوامل مهمی که بر مناطق خاص بازار شما تأثیر می گذارند، مانند تغییرات در شرایط بازار، پیش بینی بازار، نگرش مصرف کنندگان، خرید آپارتمان تا 700 میلیون بهترین مکان ها، زمان بندی و نرخ بهره مطلع هستند.

اجاره ها و ارزش املاک به دلیل افزایش تقاضا و عرضه محدود

سیاتل خانه بیش از 700000 نفر است. این باعث می شود بازار مسکن سیاتل بزرگ ترین بازار مسکن در ایالت واشنگتن و شمال غربی اقیانوس آرام باشد. با این حال، بازار مسکن منطقه بزرگتر از آن است. حدود چهار میلیون نفر در منطقه شهری سیاتل گسترش می یابد. از سال 2010، رشد جمعیت سیاتل 18.7٪ افزایش یافته است. این سریعترین شهر در میان 50 شهر بزرگ ایالات متحده است. بازار املاک سیاتل همیشه قوی بوده است.

مزیت بازار مسکن نسبت به دیگر بازار ها

شرکت‌های فناوری افراد زیادی را به شهر می‌آورند، و ساخت‌وساز نتوانسته است با آن هماهنگی داشته باشد. بازار کار منطقه سیاتل همچنان به افزودن خریداران واجد شرایط جدید ادامه می دهد. این با کاهش موجودی ها و کاهش نرخ بهره همراه است که منجر به پیشنهادات متعدد و جنگ های پیشنهادی بین خریداران می شود. خرید آپارتمان در تهران تا دو میلیارد این تنها عامل محرک قیمت خانه در سیاتل است.

آیا تهران مکان خوبی برای سرمایه گذاری در املاک و مستغلات است؟

پیش بینی مثبت برای ارزش خانه در دوازده ماه آینده: با وجود نرخ بالای وام مسکن، افزایش 1-5٪ انتظار می رود. نه تنها محدود به سیاتل یا واشنگتن است، بلکه می توانید در برخی از داغ ترین بازارهای املاک و مستغلات در ایالات متحده نیز سرمایه گذاری کنید . تنها کاری که باید انجام دهید این است که این فرم را پر کنید و هر زمان که راحت هستید برای مشاوره برنامه ریزی کنید.

حرف آخر

 ما آماده ایم تا به شما کمک کنیم تا حدس و گمان را از سرمایه گذاری در املاک و مستغلات حذف کنید. با تحقیق و ساختاردهی کامل سرمایه گذاری های املاک و مستغلات ، ما به شما کمک می کنیم تا با به حداقل رساندن ریسک و به حداکثر رساندن سود، موفق شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *