زمان استفاده از اصلاحیه برای اجاره نامه آپارتمان

آیا مالک و مستاجر اصلاحیه اجاره نامه را امضا می کنند؟

پس از امضای همه طرفین ، مالکان نمی توانند قراردادهای اجاره را تغییر دهند ، اما اصلاحات اجاره می تواند به اصلاح قانونی شرایط قرارداد اجاره کمک کند. با این حال، از نظر مشاورین املاک فانوس مهم است که بدانید چه اطلاعاتی باید شامل شود تا اطمینان حاصل شود که اصلاحیه جدید اجاره نامه شامل زبان مناسب است، از قوانین محلی مالک-مستاجر پیروی می کند و قابل اجرا است.

چه زمانی باید از اصلاحیه برای اجاره نامه آپارتمان استفاده کرد؟

اصلاحیه اجاره نامه چیست؟

اصلاحیه اجاره نامه سندی بین مالک و مستاجر است که می تواند برای اصلاح قانونی شرایط موجود در قرارداد اجاره فعال استفاده شود. افزودن اصلاحیه اجاره نامه به اجاره نامه موجود می تواند اطمینان حاصل کند که مالکان هنگام تغییراتی که سند اصلی آن را پوشش نمی دهد کاملاً محافظت می شوند.  موجر و مستاجر هر دو باید موافقت کنند و اصلاحیه را امضا کنند تا قابل اجرا باشد.

چه زمانی می توانم از اصلاحیه اجاره نامه استفاده کنم؟

در ایران می توانید از اصلاحیه اجاره نامه برای رسیدگی به تغییرات در طول اجاره استفاده کنید، مانند زمانی که مستاجر حیوان خانگی جدیدی می گیرد (در صورت اجازه) یا به دلیل مشکلات مالی نمی تواند اجاره بها را پرداخت کند .

زمانی که مالکان در تهران می توانند از اصلاحیه اجاره استفاده کنند:

1- مستاجر می خواهد اجاره نامه را زودتر از تاریخ انقضای تعیین شده قطع کند. 2- مستاجر باید برای اجاره پرداخت نشده برنامه پرداخت کند. 3- مستاجر می خواهد آپارتمان خود را به اجاره واگذار کند. 4- مستاجر شما درخواست می کند که فرد دیگری (یا هم اتاقی) را به اجاره نامه اضافه کند. 5- شما می خواهید مرزهای جدیدی را در استفاده از دارایی پیاده سازی کنید . در برخی شهرهای ایران مثل تهران ، مستاجران از نظر قانونی ملزم به موافقت با اصلاحیه اجاره نامه جدید نیستند، بنابراین مهم است که دلیل تغییر قرارداد اجاره جدید را اعلام کنید.

عقد قرارداد اجاره ی یکساله بین مالک و مستاجر وظایف متقابل آن ها نسبت به هم

نحوه نوشتن اصلاحیه اجاره نامه

افزودن اصلاحیه اجاره نامه با Avail آسان است. پس از بستن قرارداد اجاره Avail ، می توانید اسناد اجاره اضافی مانند اصلاحیه اجاره نامه ایجاد و اضافه کنید. اطلاعاتی که برای وارد کردن نیاز دارید در اینجا آمده است:

طرفین درگیر : اصلاحیه باید شامل نام شما (یا LLC) و نام مستاجرین شما باشد.

تاریخ لازم‌الاجرا شدن: تاریخی را اضافه کنید که اصلاحیه در آن لازم‌الاجرا می‌شود. به طور کلی، صاحبخانه ها اولین روز ماه آینده را تاریخ اجرایی دارند.

بخشی از اجاره نامه ای که در حال اصلاح آن هستید : این بخش باید تغییرات یا اصلاحاتی را که در یک بخش در قرارداد اجاره اصلی ایجاد می کنید، توضیح دهد. رجوع به قرارداد اجاره هنگام نوشتن تغییرات برای اطمینان از درج اطلاعات صحیح ممکن است مفید باشد.

دانلود برای جمع آوری امضاهای آنلاین : ایمیلی حاوی اصلاحیه اجاره نامه و گزینه ای برای دانلود سند مستقیماً در پلت فرم برای جمع آوری امضا از مستاجرین دریافت خواهید کرد. هنگامی که همه طرفین امضا کردند، می توانید سند را در داشبورد خود آپلود کنید تا هم شما و هم مستاجرانتان به راحتی به آن دسترسی داشته باشند.

آیا شرایط اصلی اجاره همچنان هنگام اضافه کردن اصلاحیه‌های اجاره اعمال می‌شود؟

با وجود افزودن اصلاحیه اجاره جدید، شرایط اولیه در قرارداد اجاره فعال همچنان اعمال می شود. اصلاحات اجاره نامه می تواند به عنوان قوانین و مقررات به روز شده برای تکمیل قرارداد اجاره عمل کند، اما اجاره نامه اصلی را لغو نمی کند.

سرمایه گذاری و کسب سود ماهیانه از طریق اجاره آپارتمان

اصلاحیه اجاره در مقابل الحاقیه: آیا آنها یکسان هستند؟

اصلاحیه های اجاره و الحاقیه های اجاره در ایران گاهی به جای یکدیگر مورد استفاده قرار می گیرند، اما از نظر فنی دو نوع مختلف سند قانونی هستند. اصلاحیه اجاره نامه به اصلاح قرارداد اجاره فعال کمک می کند، در حالی که یک ضمیمه اجاره یک بند در سند اصلی را روشن می کند یا به آن اضافه می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *