کارهایی که باعث آسیب دیدن آپارتمان میشود.

راهنمایی برای خرید مسکن در مناطق شهری و روستایی با بودجه محدود زیر 2 میلیارد

راهنمایی برای خرید مسکن در مناطق شهری و روستایی با بودجه محدود زیر 2 میلیارد

چه چیزی می تواند اجاره آپارتمان شما را خراب کند

با جدیت تمام، وقتی صحبت از مستاجر خوب بودن و دریافت پاداش با سپرده خود به عنوان یک جایزه به میان می آید، باید تعادل را ایجاد کنید. بله، شما آنجا زندگی می کنید. این خانه است. باید راحت باشی! اما، ممکن است برخی عادت‌های بد ، انتخاب‌های سبک زندگی (بعضی از آنها به سادگی اجتناب‌ناپذیر هستند)، یا چیزهای کوچکی وجود داشته باشد که به فرسودگی اجاره شما کمک می‌کند و آن چک سپرده را از بین می‌برد.

کارهایی که باعث آسیب دیدن آپارتمان میشود.

با در نظر گرفتن این موضوع، در اینجا 23 چیز وجود دارد که توسط کارشناسان املاک فانوس بررسی شده است که می تواند اجاره شما را در تهران خراب کند. از برخی از این اشتباهات و دام ها اجتناب کنید و می توانید برنده جایزه بزرگ جکپات شوید: تمام سپرده شما بازگردانده می شود!

  • استفاده نکردن از تراشه

ربکا بلکر ، نماینده املاک و مستغلات شهر تهران می‌گوید: «من کانترهایی را دیده‌ام که آثار سوختگی بسیار قابل‌توجهی از یک ماهیتابه داغ دارند که روی تریوت گذاشته نشده‌اند . “این یک اشتباه برای کل کانتر مضر است.”

  • وان حمام یا سینک خود را با مواد شیمیایی خشن تمیز کنید

بلکر خاطرنشان می کند، آنها می توانند باعث فرسایش لعاب در بسیاری از وان ها شوند. به عنوان مثال، پاک کننده های ساینده مانند پودرهای پاک کننده، سرکه سفید (یا هر پاک کننده دیگری با محتوای اسیدی بالا) و پشم فولادی نباید روی چینی استفاده شوند زیرا می توانند سطح را فرسوده کنند.

     کشیدن سیگار در داخل خانه

رابرت رحمانیان ، کارگزار املاک فانوس می‌گوید: «بو به فرش‌ها و پرده‌ها می‌چسبد و سقف‌های سفید شما را زرد می‌کند. (در اینجا چهار دلیل دیگر که خانه شما را خراب می کند).

  •  نادیده گرفتن ترک در فونداسیون

اگر شکافی را مشاهده کردید، فوراً آن را با صاحبخانه خود در میان بگذارید. در حالی که ترک‌های کوچک معمولاً با اسپری یا رنگ ضد آب برطرف می‌شوند، برخی دیگر ممکن است به تعمیرات حرفه‌ای پرهزینه نیاز داشته باشند.

  •  قرار دادن لباس های زیاد در ماشین لباسشویی یا خشک کن

اگر به اندازه کافی خوش شانس هستید که این وسایل را در واحد خود دارید، محدودیت وزن را بررسی کنید تا بیش از حد بار ماشین لباسشویی یا خشک کن خود را وارد نکنید.

  •  راه رفتن با کفش

اگرچه در مورد اینکه آیا باید از مهمانان خود بخواهید کفش های خود را در بیاورند یا خیر، بحث وجود دارد، اما رفت و آمد زیاد پا با کفش های سنگین می تواند فرش را خراب کند.

      فراموش کردن گذاشتن ته نمدی در کف مبلمان

جسیکا سورسی ، یک مشاور املاک و مستغلات در واربورگ ریکلتی در شهر نیویورک ، می‌گوید کف‌های نمدی و لغزنده‌های مبلمان می‌توانند به جلوگیری از خراشیدگی کف‌های شما کمک کنند .

  • ریختن گریس در زهکش

لوله ها را منجمد می کند و گلوله می کند. ماسک خاک رس خود را نیز در زهکشی قرار ندهید. یا دانه‌های قهوه، استخوان‌ها یا سبزیجات رشته‌ای – حتی اگر زباله‌دانی دارید. دور تیغه ها مانند مارچوبه یا کرفس می پیچند.

  • قبل از گذاشتن ظروف خود را خشک نکنید

ظروف مرطوب و ظروف آشپزی می توانند چوب کابینت را منحرف کنند.

وظایف متقابل موجر و مستاجر نسبت به یکدیگر
  •  زندگی با حیوانات خانگی

ما آنها را دوست داریم، واقعا دوست داریم. اما، بلیکر می‌گوید، بله، حیوانات خانگی می‌توانند با خراشیدن یا ادرار کردن به برخی از طبقات آپارتمان‌ها آسیب برسانند. (و، بوستون تریر من یک متخلف شناخته شده برای زدن پرده های وینیل و خاراندن در هنگام حمام آفتاب است)

  •  خوابیدن روی بستر آب

آخرین باری که بررسی کردیم، این روند دهه 1970 احتمالاً در تلاش بود تا بازگشتی داشته باشد. اما، اگر یک بستر آب نشت کند، نه تنها به واحد شما، بلکه به واحد زیر شما آسیب قابل توجهی وارد می کند.

 عدم استفاده از آستر دوش

بله، تشک دوش می تواند مقداری از رطوبت را جذب کند، اما هر گودال اضافی می تواند مشمع کف اتاق زیرین را منحرف کند.

  •  گذاشتن حوله های مرطوب روی زمین
  • عدم توجه به بخاری فضا.

آنها صاحبخانه ها را به یک دلیل می ترسانند: اگر خیلی به اشیاء قابل اشتعال نزدیک شوند یا بدون مراقبت رها شوند، ممکن است آتش بگیرند.

  • نادیده گرفتن یک شیر آب که چکه می کند

نشت می تواند منجر به آسیب آب قابل توجهی شود .

  •  تمیز کردن سنگ مرمر با جوش شیرین

اجاره ای فانتزی با میزهای مرمری دارید؟ مراقب شستشو با جوش شیرین باشید ، زیرا می تواند در درزگیر از بین برود.

  •  استفاده از فوم ملامینه روی سطوح نامناسب

پدهای فوم ملامینه (معروف به پاک کن جادویی ) برای پاک کردن آثار روی دیوار شما عالی هستند. فقط آنها را روی کانتر یا فولاد ضد زنگ استفاده نکنید. آنها بیش از حد ساینده هستند.

  • وصله نکردن سوراخ هایی که زمانی آثار هنری آویزان بودند

مقداری قلاب بردارید و هر سوراخی را که پشت سر گذاشته اید بپوشانید. یا، اگر دوست ندارید کارهای زیادی در زمان جابجایی انجام شود، سعی کنید هنر خود را به یک مانتل یا بالای یک کریدنزا تکیه دهید.

   استفاده از نوار چسب بر روی دیوارها

نه تنها می تواند دیوار خشک را خراب کند، بلکه می تواند آن را تغییر رنگ دهد .

  •  نقاشی روی دیوارها

تو نه! بچه ها! برای آن‌ها یک ایستگاه هنری یا آسانسوری تهیه کنید، زیرا این یکی از رایج‌ترین آسیب‌های اجاره‌ای است که هنگام اجاره کردن با بچه‌ها رخ می‌دهد .

دریافت وام بازسازی و نوسازی مسکن
  • فراموش کردن وسایل موجود در انبارها یا کمدها

این به خودی خود اجاره را خراب نمی کند. اما در کشور ایران این رایج ترین دلیلی است که مالکان بخشی از سپرده شما را می گیرند.

  •  وسایل نظافتی را زیر سینک آشپزخانه خود ذخیره کنید

شما در واقع می‌خواهید این ناحیه را تمیز نگه دارید، زیرا نمی‌خواهید منابع به لوله‌های شما برخورد کند و همچنین می‌توانید متوجه نشت‌های احتمالی در زمانی که منطقه درهم نیست، باشید.

  • عدم تغییر فیلترهای HVAC

با صاحبخانه خود بررسی کنید که چه کسی مسئول این کار خواهد بود. وقتی این کار نادیده گرفته می شود، فقط هزینه انرژی نیست که افزایش می یابد. فیلترهای تهویه مطبوع کثیف نیز به طور بالقوه به سیستم های گرمایش و سرمایش آسیب می رسانند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *