امروز

سه شنبه, ۲۹ خرداد , ۱۳۹۷

  ساعت

۰۷:۳۷ قبل از ظهر

سایز متن   /

اساتید روان‌شناسی و علوم تربیتی دانشگاه‌ها از تصمیم وزارت آموزش و پرورش در حدف آزمون‌ها در دوره ابتدایی حمایت کردند.

جمعی از اساتید روان‌شناسی و علوم تربیتی دانشگاه‌ها از تصمیم وزارت آموزش و پرورش در حدف آزمون‌های متعدد در دوره ابتدایی حمایت کردند.

پریا جنگی، روان‌شناس و مدرس دانشگاه معتقد است آزمون‌های تیزهوشان اساس و پایه علمی ندارند.

اولاد قباد، دانشجوی دکترای روان‌شناسی تربیتی آزمون‌های دوره ابتدایی را باعث استرس و سرخوردگی دانش‌آموز می‌داند.

علی محمد سرمدی، متخصص روان‌شناسی معتقد است برگزاری آزمون در دوره ابتدایی شناخت نسبی دانش‌آموز را نسبت به موقعیتش کم می‌کند.

نرگس باباخانی، عضو هیات علمی دانشگاه عامل جداسازی دانش‌آموزان از بعد اجتماعی را برگزاری این آزمون‌ها می‌داند.

فریبرز درتاج،‌ رئیس همایش ملی روان‌شناسی مدرسه می‌گوید در هیچ کشور پیشرو در آموزش و پرورش اجازه جداسازی دانش‌آموزان داده نمی‌شود.

صغری ابراهیمی قوام، دانشیار دانشگاه علامه طباطبایی معتقد است بخشی از یادگیری براساس الگو است که تفکیک افراد در این باره سازنده نیست.

عباسعلی الهیاری، رئیس سازمان نظام روان‌شناسی ساختار آموزش و پرورش را سنتی و تاریخی می‌داند.

همچنین سیدمحمد بطحایی، وزیر آموزش و پرورش می‌گوید: یکی از ویژگی‌های فرهنگ سازمانی، مقاومت در برابر تغییر است و ما باید بسیار سریع برنامه‌های تحولی را به اجرا درآوریم باید فشارها را تحمل کنیم تا ریل آموزش و پرورش و تعلیم و تربیت در دوره آموزش عمومی در مسیر اصلی قرار گیرد. این مبارزه سختی است.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

تازه های سایت

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی